Πόσες λιγότερες θερμίδες πρέπει να πέρνω για να χάσω κιλά;

Αν προσέξετε την διατροφή σας και καταναλώνετε 1.100 θερμίδες λιγότερες την ημέρα, θα χάσετε ένα (1) κιλό την εβδομάδα. Αν το βρίσκετε πολύ δύσκολο, τότε καταναλώστε 550 θερμίδες λιγότερες την ημέρα και θα χάσετε μισό κιλό την εβδομάδα. Αν δεν το βρίσκετε πολύ ικανοποιητικό να χάνετε μισό κιλό την εβδομάδα, σκεφτείτε απλά ότι σε ένα μήνα θα χάσετε 2 κιλά και σε ένα χρόνο (52 εβδομάδες), θα χάσετε 26 κιλά!

Έχετε στο νου σας πως ένας ορισμένος αριθμός θερμίδων καίγεται, ακόμη και αν δεν κάνετε τίποτα καθώς η καρδιά, τα νεφρά, οι πνεύμονες, οι αδένες εργάζονται. Φυσικά, όσο πιο κουραστική εργασία κάνετε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Αν και κάθε άνθρωπος έχει το δικό του ρυθμό καταναλώσεως θερμίδων, δείτε μερικές ενδεικτικές τιμές :

Κατανάλωση θερμίδων σε μια ώρα

Ύπνος 70
Ξαπλωμένος 75
Καθισμένος 80
Πλύσιμο και ντύσιμο 85
Περίπατος 150
Περπάτημα 170
Βάδισμα γρήγορο (5 χλμ. την ώρα) 450
Ανέβασμα σκάλας 450
Τρέξιμο γρήγορο 490
Ψώνια 300
Τακτοποίηση δωματίου 200
Γυάλισμα παρκέ με το χέρι 450
Πλύσιμο πιάτων 200
Μαγείρεμα 150
Πλύσιμο ρούχων στο χέρι 300
Σιδέρωμα 150
Πλέξιμο 130
Οδήγηση αυτοκινήτου 150
Εργασία γραφείου 130
Πληκτρολόγηση στον Η/Υ 140
Σκληρή Εργασία 600
Χορός 350
Γυμναστική 350
Ποδήλατο 350
Κολύμπι γρήγορο 400
Κηπουρική 220
Ποδόσφαιρο 350
Σκι 480
Τένις 420
Παίξιμο πιάνο, κιθάρας, κ.λ.π 200
Μπιλιάρδο 150
Μπόουλινγκ 200
Παίξιμο χαρτιών 100
χαστε βάρος

.:: Copyright © 2017 www.diet4all.gr - all rights reserved ::.

.:: Όροι χρήσης ιστοσελίδας και δήλωση προστασίας ιδ. απορρήτου :: Επικοινωνήστε μαζί μας ::.