Τι πρέπει να τρώμε για να αδυνατίσουμε

H απάντηση είναι : Τρώτε απ' όλα !!! Όμως προσοχή στο πόσο τρώτε!

Το βούτυρο, τα ζυμαρικά, η ζάχαρη, οι ξηροί καρποί, τα γλυκά, έχουν πολλές θερμίδες και δεν πρέπει να τρώτε μεγάλες ποσότητες. Επίσης έστω ότι ξέρετε πως 100 γραμμάρια ζυμαρικά έχουν 369 θερμίδες, 100 γραμ. ζάχαρη έχουν 400 θερμίδες, ή 100 γρμ. φουντούκια έχουν 640 θερμίδες... Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείτε να ζυγίζετε τα πάντα την κάθε στιγμή αλλά και να μπορούσατε να ξέρετε, με τα φαγητά τι γίνεται; Μια μακαρονάδα πόσες θερμίδες έχει;... μια πάστα; ....ένα παγωτό;

Καλό είναι λοιπόν να χρησιμοποιείτε τον Θερμιδομετρητή για να μάθετε πόσες θερμίδες υπάρχουν στις τροφές και στα διάφορα φαγητά και να μην ξεπερνάτε το όριο σε θερμίδες που έχετε βάλει στον εαυτό σας. Ορισμένοι τύποι τροφών μπορεί να έχουν διαφορά στον αριθμό των θερμίδων (πχ το τυρί μιας περιοχής να έχει περισσότερες θερμίδες από το τυρί που κατασκευάζεται σε μια άλλη) οπότε ο ακριβής αριθμός των θερμίδων είναι δύσκολο να υπολογιστεί. Θεωρείστε λοιπόν μια διαφορά της τάξης του 10% στις θερμίδες που αναφέρονται.

.:: Copyright © 2017 www.diet4all.gr - all rights reserved ::.

.:: Όροι χρήσης ιστοσελίδας και δήλωση προστασίας ιδ. απορρήτου :: Επικοινωνήστε μαζί μας ::.